Posted by Hrvatski Ratnik
Opsjednutost svijeta djedom Božićnjakom dokaz je moći globalnog konzumerizma… Naime, radi se o fiktivnom liku kojeg je doslovno “dizajnirala” Coca-Cola… Teoretičari zavjere bi rekli da se radi o pokušaju uništavanja kršćanskih temelja… Jedan radikalni primjer je ZG advent u kojem čak beba Isus niti ne sudjeluje! Korporativni globalizam je jednostavna forma… – Piše Aleksandar Saša Savić na svom Facebook profilu…
Opsjednutost svijeta djedom Božićnjakom (u Jugoslaviji djedom Mrazom, eng. Santa Claus) dokaz je moći globalnog konzumerizma (zapravo dominacije globalističkog korporativizma) i danas ispranih temelja Kršćanstva!
Naime, radi se o fiktivnom liku kojeg je doslovno “dizajnirala” Coca-Cola (vjerovali ili ne) po uzoru na mnoge dječje/mitske priče originalno zasnovane na Sv. Nikoli i kasnije derivirane u mnoge druge likove koji svi odreda darivaju koncem godine!
Jedna od najvažnijih kršćanskih svetkovina prerasla je u paradu konzumerizma i kiča, koja je potaknuta jakim i nametljivim marketingom do te mjere da se kod mnogih javlja anksioznost što ne žele ili ne mogu (iz financijskih razloga) pratiti nametnuti ritam šopinga i slavljenja!
U “božićni” marketing ulažu se trilijarde… naravno, nešto uložiš pa značajno dobiješ nazad!
No čak ni to nije problem (prilika čini lopova, zar ne?!)… problem je u tome što je današnje društvo u cijelosti “oslobođeno” kritičkog i odmjerenog pogleda na mnoge stvari pa više niti ne komentiraju negativno globalne gluposti i ludila, kamoli pružaju otpor ili uvode bojkot!
Teoretičari zavjere bi rekli da se radi o pokušaju uništavanja kršćanskih temelja, što ja smatram vrlo pogrešnom tezom budući upravo kršćani najviše sudjeluju u ovom ludilu koje se zove “slavi tako da kupiš/trošiš” (vjerujem da pripadnici drugih religija ne sudjeluju previše u svemu ovom)!
Dobar primjer su adventska gradska slavlja diljem Europe gdje je fokus primarno na vašar i konzumerizam umjesto na došašće… da, istina, pale se svijeće, ali sigurno ne s fokusom na biblijske motive, sve je to šarada!
Jedan radikalni primjer je ZG advent u kojem čak beba Isus niti ne sudjeluje!
Korporativni globalizam je jednostavna forma: utječi kako znaš i umiješ na potrošnju ljudi kako bi što više zaradio! Nema tu neke dubine ili urote, ali ima dosta slabosti ljudi sa slabim ili nikakvim stavom o svom životu i svijetu oko sebe!
Slavite u miru, volite svoje bližnje, a sjetite se sirotinje i darujte rađe koji euro (usmjeren na bogaćenje bogatih) onima koji su u akutnoj životnoj ugrozi jer nemaju za jesti i/ili krov nad glavom!
I zaobiđite petarde jer to je kretenizam koji samo dokazuje kretenizam onih koji se tako zabavljaju!
Autor: Aleksandar Saša Savić / Facebook
Udruga Hrvatski Ratnik