Objavljuje Hrvatski Ratnik
Kao što već vjerojatno znate, poziv na ocjenu ustavnosti ugovora s WHO-om je jedini pravni put da ih pokušamo zaustaviti, jer su za nsš narod i državu doista pogubni. Zahtjev Ustavnom sudu mogu podnijeti samo ovlaštene institucije dok pojedinac i udruga imaju pravo na Prijedlog koji je pravno u lošijoj poziciji. – piše doktorica Nada Jurinčić u novom otvorenom pismu sada upućenom našim saborskim zastupnicima s istom porukom…
Vladi i Predsjedniku RH te Pučkoj pravobraniteljici uputili smo iste pozive s tim da od njih ne očekujemo ništa jer su oni potpisnici ili dio globalističku Agende 2030. To bi trebalo biti jasno svakom Hrvatu. Pozvali smo ih da ostane pisani trag o tome što i kako su radili.
Ovaj POZIV ZASTUPNICIMA je ono u što bismo morali vjerovati, ali biti spremni na sve. Ako ne budu djelovali bar ćemo znati da je na ne političkom narodu ostalo BRANITI USTAV, NAROD I DRŽAVU.
Dr. Nada Jurinčić
Javni poziv saborskim zastupnicima da podnesu Ustavnom sudu RH zahtjev za ocjenu ustavnosti međunarodnih ugovora Republike Hrvatske s WHO (Pandemijski sporazum, PABS i Amandmani 2024 na IHR 2005)
1. Uvod
Prema članku 35. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske, zahtjev za ocjenu ustavnosti međunarodnog ugovora može podnijeti više ovlaštenika, među kojima su:
– Vlada Republike Hrvatske
– Predsjednik Republike Hrvatske
– Pučka pravobraniteljica
– najmanje jedna petina zastupnika Hrvatskoga sabora (31 zastupnik).
2. Zašto je odgovornost na zastupnicima?
Od navedenih ovlaštenika jasno je da:
- Vlada RH prihvatila je Pandemijski sporazum i PABS političkom odlukom, bez saborske rasprave i ratifikacije, uz javnu potporu premijera Plenkovića u Ženevi, pritom zatraživši odgodu primjene za godinu dana kako bi pripremila sustav za provedbu, a da pritom ni Sabor ni javnost nisu bili obaviješteni.
- Predsjednik Republike Hrvatske je na zasjedanju UN-a održao govor kojim je zanijekao državnu suverenost i osramotio hrvatski narod.
- Pučka pravobraniteljica je izložena utjecajima Agende 2030 i ne može se očekivati da će podnijeti zahtjev protiv akata koji iz nje proizlaze.
Građanska inicijativa WHO – CRO EXIT je svim navedenim ovlaštenicima već uputila pisane pozive da ispune svoju ustavnu dužnost i podnesu zahtjev Ustavnom sudu. No, ne gajimo iluzije da će oni to učiniti – cilj je bio ostaviti pisani trag njihove neaktivnosti i njihove odgovornosti pred poviješću i građanima.
Preostaje, dakle, Hrvatski sabor, odnosno najmanje 31 zastupnik koji jedini mogu svojim zahtjevom obvezati Ustavni sud da uđe u meritum i ocijeni ustavnost Pandemijskog sporazuma, PABS-a i Amandmana 2024 na IHR 2005.
Navedeni ugovori su ugroza za zdravlje, suverenitet i gospodarstvo svakog pojedinca, naroda i države i tako se prema njima treba odnositi, s krajnjom ozbiljnošću i svijesti o posljedicama prihvaćanja istih.
3. Posljedice nečinjenja.
Ukoliko zastupnici ne podnesu zahtjev Ustavnom sudu RH, to znači da je narod prepušten sam sebi u borbi za zaštitu vlastitih prava, države i Ustava RH.
Time će zastupnici pokazati da ne zaslužuju sjediti u Hrvatskom saboru i da nisu prava opozicija, već fikus koji pristaje na gušenje suvereniteta i prava građana.
4. Poseban apel
Posebno se obraćamo zastupnicima MOST-a, Domovinskog pokreta i nezavisnim zastupnicima: Pozivamo vas da se žurno sastanete i formirate skupinu od najmanje 31 zastupnika koja će podnijeti Ustavnom sudu zahtjev za ocjenu ustavnosti ugovora RH s WHO.
5. Ponuda suradnje
Građanska inicijativa WHO – CRO EXIT spremna je zastupnicima staviti na raspolaganje:
- cjelovit Pravni memorandum s detaljnim pravnim argumentima,
- sva dokumentirana saznanja o Pandemijskom sporazumu, PABS-u i Amandmanima 2024 na IHR 2005,
- stručnu pomoć u pripremi podneska.
Molimo da zastupnici imenuju jednog člana skupine od 31 zastupnika kao kontakt osobu za koordinaciju s građanskom inicijativom WHO – CRO EXIT. Komunikacija će se odvijati putem telegram adrese predstavnika građanske inicijative WHO – CRO EXIT.
6. Rok
Zahtijevamo očitovanje i poduzimanje konkretnih koraka najkasnije do 20. listopada 2025.
Napomena: Prema čl. 35. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu RH, ovlašteni podnositelji zahtjeva uključuju “najmanje jednu petinu zastupnika Hrvatskog sabora” – što u aktualnom sazivu znači 31 zastupnik.
Ovaj poziv neće ostati samo unutar saborskih klupa – bit će obznanjen javnosti putem svih dostupnih medijskih kanala kako bi svaki građanin Republike Hrvatske imao uvid u to tko od zastupnika štiti Ustav, narod i suverenitet, a tko od njih ignorira svoju dužnost.
Po isteku roka, građanska inicijativa WHO – CRO EXIT obavijestit će javnost o ishodu poziva i o tome koji zastupnici su ispunili, a koji nisu ispunili svoju ustavnu dužnost. Uz poziv je priložen Pravni Memorandum kao uvid u meritum.
Građanska inicijativa WHO – CRO EXIT
Hrvatska, 02.10.2025.
PRAVNI MEMORANDUM
Predmet: Pandemijski sporazum Svjetske zdravstvene organizacije, pripadajući sustav Pathogen Access and Benefit-Sharing (PABS) i Amandmani na Međunarodne zdravstvene propise (IHR) iz 2024.
Podnositelji poziva: Građanska inicijativa WHO – CRO EXIT
1. UVOD
Pandemijski sporazum Svjetske zdravstvene organizacije i njegov sastavni dio, sustav Pathogen Access and Benefit-Sharing (PABS), zajedno s Amandmanima na Međunarodne zdravstvene propise (IHR) iz 2024., predstavljaju međunarodne akte čijom bi ratifikacijom Republika Hrvatska preuzela obveze koje neposredno zadiru u ustavna prava građana i suverenitet Republike Hrvatske.
2. PRAVNA OSNOVA
- Ustav RH: čl. 1., 2., 5., 16., 22., 23., 32., 35., 37., 48.
- EKLJP: čl. 8., čl. 1. Protokola br. 1, čl. 2. Protokola br. 4, čl. 3. Protokola br. 1.
- Praksa ESLJP-a: Vavřička i drugi protiv Češke (2021.), S. and Marper protiv UK (2008.), Smith Kline & amp; French Labs protiv Nizozemske (1990.), Matthews protiv UK (1999.), De Tommaso protiv Italije (2017.).
3. SPORNI ELEMENTI AKATA
a) Pandemijski sporazum i PABS
- obveza dijeljenja patogena i sekvencijskih informacija,
- obvezno licenciranje i transfer tehnologije,
- usklađivanje nacionalnog zakonodavstva s pravilima PABS-a,
- smanjivanje suvereniteta RH nad biološkim resursima,
- rizik zlouporabe genetskih podataka građana
b) Amandmani na IHR 2024.
- jačanje ovlasti WHO-a nad državama članicama,
- mogućnost nametanja obvezujućih mjera bez pune suglasnosti država,
- potencijalno ograničenje slobode kretanja i drugih temeljnih prava,
- smanjivanje prostora nacionalnim institucijama u odlučivanju o javnozdravstvenim mjerama.
4. ULOGA SUDOVA RH I EU
- Ustavni sud RH: jedini nadležan ocijeniti sukladnost međunarodnih akata s Ustavom RH.
- Vrhovni sud RH: može samo uputiti ustavno pitanje.
- Sud EU (CJEU): može ocijeniti sukladnost s pravom EU, ali ne s Ustavom RH.
5. ZAKLJUČAK
Pandemijski sporazum, PABS i Amandmani na IHR 2024. zajedno predstavljaju paket međunarodnih akata koji mogu ugroziti:
- suverenitet Republike Hrvatske,
- privatnost i genetske podatke građana,
- tjelesni integritet i slobodu odlučivanja,
- pravo vlasništva i intelektualna prava,
- razmjernost ograničenja temeljnih sloboda.
Građani Republike Hrvatske stoga pozivaju ovlaštene institucije (Predsjednika RH, Hrvatski sabor, Vladu RH i Pučku pravobraniteljicu) da iskoriste svoju ustavnu ovlast i podnesu zahtjev za ocjenu ustavnosti osporenih akata.
“Ne boj se jer ja sam s tobom; ne obaziri se plaho jer ja sam Bog tvoj. Ja te krijepim i pomažem ti, podupirem te pobjedničkom desnicom.” (Iz 41,10)
Zapratite nas na društvenim mrežama, pozovite i druge da nas zaprate:
Udruga Hrvatski Ratnik
Prvo, želio bi stupiti u kontakt sa bilo kim iz grupe CRO-Exit zbog želje za suradnjom, pošto izlaz iz privatnih korporacija EU, SZO, UN, NATO su moguće, ali ne na pravnoj bazi koja je sugerirana za izlaz iz SZO, nego se može dogoditi isključivo na bazi pravnog stanovišta i jurisdikcije, odnosno nadležnosti. Razlog je što Republika Hrvatska kao država uopće ne postoji. Što postoji je privatna tvrtka REPUBLIKA HRVATSKA, koja umjesto Republike Hrvatske, obavlja funkcije države. U isto vrijeme, sve državne institucije su postale privatne tvrtke nepoznatog vlasnika (provjeriti u infoBIZ.hr), iz razloga što u bilo koji inkorporirani entitet-fikcija, mora biti napućen isključivo inkorporiranim entitetima-fikcijama. Iz tog razloga su svi živi ljudi u Republici Hrvatskoj, čim je pretvorena u privatnu tvrtku REPUBLIKA HRVATSKA, postali inkorporirani entiteti-fikcije, odnosno pravne i fizičke OSOBE i građani, čija se imena i prezimena ispisuju isključivo VERZALOM, odnosno VELIKIM SLOVIMA. To je bila najveća prevara u našoj historiji, u kojoj su aktivno sudjelovale 2 partije, a to su HDZ i SDP, koje su iz tog razloga osnovane 1989., gdje je tadašnji čelnik HDZ-a, potpisao tajni ugovor o bankrotu RH države, i prodaji Hrvata u financijsko roblje centralnih bankara iz City of London, od kojih je posudio novac za vođenje rata, koji je zajedno sa dugom koji je preuzeo od SFRJ, su bili baza za bankrot RH države, i koji su prebačeni na grbaču hrvatskog naroda da isplaćuju dug koji nisu dužni, jer država Republika Hrvatska nije u to vrijeme pravno postojala. Ukratko, sve što se dogodilo od uništenja RH države, i postanka privatne tvrtke RH, je bazirano na laži, krađi i prevari, i zato jedini punopravni izlaz iz SZO, mora biti na bazi pravnog stanovišta i nadležnosti. Molim da me kontaktirate da bi nastavili suradnju u tom smislu.
Pozdrav, Ado
Ovo se obavezno mora sprovijesti